مونولوگ

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

درخت تلخ

 

آلبا دسس پدس

بهمن فرزانه

داستان‌های ایتالیایی قرن بیستم

نشر ققنوس

 چاپ پنجم سال نود

دویست و هفتاد و نه صفحه

پنج هزار و پانصد تومان

یازده داستان کوتاه شامل درخت تلخ، بازگشت به آغوش مادر، دیداری با ابلیس، ترس از مرگ، روز نحس، پری دریایی، آشنایی با شعر، خانه در میدان، بندباز، پدر و دختر، کرایه نشین.

 

اولین بار بود که به جایی کوهستانی می رفتم، سعی داشتم خودم را، رفته رفته، عادت بدهم. برخلاف ذوق و شوق خاص دخترهای همسن خودم، من با هرچه که تازگی داشت خصمانه روبرو می شدم. اعتماد نمی کردم. با این حال شک و تردید من لحظه ای بیش طول نکشید. حتی فرصت نکرده بودم که به پدرم بگویم : می بینی چه جای قشنگی است؟ قادر نبودم از آن همه زیبایی نگاه بردارم. آن همه زیبایی، فقط در قصه ها وجود داشت در کتابی نظیر آلیس در سرزمین عجایب. با احتیاط پیش می رفتیم. نمی خواستیم آن زیبایی سحرانگیز را با حرکتی بیجا، با کلمه ای حرف مکدر کنیم.(صفحه پنجاه و چهار و پنجاه و پنج،داستان ترس از مرگ)



monolog.blog.ir

  • ۹۳/۰۴/۰۷
  • احسان باباحسین پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی