مونولوگ

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

 

اینستاگرام حالا یکی‌از پرکاربرترین و دوستداشتنی‌ترین کانال‌های اجتماعی وجود دارد. اینستاگرام میان اهل ایران‌ها از محبوبیت شایان مراعات‌ای برخوردار بوده و اکنون نسبتاً هر برنا اهل ایران یک اکانت اینستاگرام فعال داراست. اینستاگرام دارنده بخشی با تیتر فالوورز (Followers) میباشد که در آن لیست اشخاصی اکران داده می شود که شمارا فالو یا این که دنبال کرده‌اند. هرچه تعداد فالوورهای اکانت اینستاگرام شما اضافه باشد، پروفایل جالبخیس و پربازدیدتری خواهید داشت. بعضی از اشخاص هم این مورد را به یک طریق کسب درآمد تبدیل کرده‌اند. این اشخاص اکانت کاربری در اینستاگرام ساخته و بعد فالوورهای بسیار متعددی را عده‌آوری نموده و نهایتا اکانت اینستاگرام خویش را به دیگران علاقمند می فروشند.

دیگران را فالو کنید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است که در آن هر کاربر تصاویر خاص مورد نظر خود را با سایر افراد اشتراک‌گذاری می‌کند. حساب کاربری اینستاگرام می‌تواند خصوصی (Private) یا عمومی (Public) باشد. اگر حساب کاربری افراد خصوصی شده باشد، تنها آن دسته از افرادی که در لیست فالوورهای وی قرار داشته باشند قادر به مشاهده تصاویر اشتراک‌گذاری شده او خواهند بود. اما حساب‌های کاربری غیرخصوصی یا عمومی این چنینی نیستند و تصاویر اشتراک‌گذاری شده در این حساب‌های کاربری برای تمام افراد قابل مشاهده است. عموما فالو کردن این دسته از حساب‌های کاربری منجر می‌شود که آن‌ها هم شما را فالو کنند.

شاید تاکنون با واژه فالوبک (Follow Back) برخورد کرده باشید. این واژه به معنای این است که پس از فالو کردن یک حساب کاربری اینستاگرام، صاحب آن حساب هم شما را فالو نماید. این موضوع تقریبا به یک قانون در بین کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. بنابراین اگر قصد دارید که تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام خود را افرایش دهید، می‌توانید وارد بخش جستجوی آن شده و پروفایل‌های یا حساب کاربری‌های مطابق با سلیقه خود را یافته و آن‌ها را فالو نمایید و منتظر فالوبک کردن آن‌ها باشید. فقط دقت داشته باشید که اینستاگرام برای فالو کردن افراد محدودیت داشته و شما در هر ساعت تنها قادر به فالو کردن 120 نفر هستید.

تصاویر دیگران را لایک کرده و در زیر آن کامنت ثبت کنید

لایک کردن و ثبت کامنت یا نظر در زیر تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی افراد هم می‌تواند روشی موثر به منظور افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام شما باشد. هنگامی که تصاویر اشتراک‌گذاری شده فرد خاصی را لایک کنید او از این امر مطاع می‌شود و این موضوع می‌تواند شروعی برای یک تعامل دو طرفه باشد.

همچنین سعی کنید که از نظر ثبت کامنت یا نظر هم کاملا فعالانه عمل کنید. نظرات خود را در زیر تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی سایر افراد ثبت نموده و بدین صورت علاوه بر تعامل با صاحب حساب با سایر افراد نظر دهنده هم در تعامل خواهید بود. با انجام این کار هم شانس افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرامتان افزایش پیدا می‌کند.

به کامنت‌های زیر تصاویر خود پاسخ دهید

این موضوع را به واقع جدی بگیرید. اگر تصویری را در حساب اینستاگرام خود اشتراک‌گذاری کردید و فردی در زیر آن نظر یا کامنت ثبت کرد، سعی کنید که حتما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ کامنت وی را ارسال کنید. انجام این کار سبب می‌شود که افراد حس بهتری نسبت به تعامل با شما داشته باشند. در نوشتن پاسخ افراد دقت کنید و سعی کنید که برخورد تندی نداشته باشید و انتقادپذیر باشید. این موضوع هم می‌تواند به طور غیرمستقیم منجر به افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام شما شود.

استفاده از ربات اینستاگرام
استفاده از ربات اینستاگرام یکی از راه از موثر در ایجاد تعامل و افزایش فالوورمیباشد استفاده از ربات هایی مانند نینجا گرام ، اینستاپی ، کاربر مجازی یا ...
اما متاسفانه ربات های
نینجا گرام یا اینستاپی که از نوع ربات های api هستند دیگر فعالیت خودشان را ازدست داده اند وفقط ربات های تحت ویندوز مانند ربات اینستاگرام کاربر مجازی فعال میباشد زیرا این ربات ها فعالیتی مانند انسان دارند و اینستاگرام متوجه ربات نمیشود و مانع از این ربات ها نمیشود
برای تهیه این ربات به سایت
کاربر مجازی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • احسان باباحسین پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی