مونولوگ

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

1.فروش مستقیم کالا و خدمات
یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.

افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات
این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

 

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

 

3.برند سازی در اینستاگرام
یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

  • احسان باباحسین پور
  • ۰
  • ۰

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

اتوماسیون فرآیند رباتیک چیست؟

اتوماسیون فرآیند رباتیک فناوری است که امروزه به هر کسی امکان پیاده سازی نرم افزار رایانه یا "روبات" برای تقلید و یکپارچه کردن اقدامات تعامل انسان در سیستم های دیجیتال برای اجرای فرایند تجاری را می دهد. روبات های RPA از رابط کاربری برای گرفتن اطلاعات و دستکاری برنامه ها درست مانند انسان استفاده می کنند. آنها به منظور انجام انواع مختلفی از کارهای تکراری ، آنها را تفسیر می کنند ، پاسخ ها را ایجاد می کنند و با دیگر سیستم ها ارتباط برقرار می کنند. فقط از لحاظ قابل ملاحظه ای بهتر: یک ربات نرم افزار RPA هرگز نمی خوابد و اشتباهات صفر را انجام می دهد.

اتوماسیون فرآیند رباتیک چگونه کار می کند؟

 

روبات های RPA قادر به تقلید بسیاری از اقدامات کاربر- اگر نه همه کاربر- هستند. آنها به برنامه ها وارد می شوند ، پرونده ها و پوشه ها را جابجا می کنند ، داده ها را کپی و جایگذاری می کنند ، فرم ها را پر می کنند ، داده های ساختاری و نیمه ساخت یافته را از اسناد ، مرورگرهای ضبط و موارد دیگر استخراج می کنند.

اجرای سریع ، دستیابی سریع به ROI

ارائه دهنده خدمات HR از اروپا در حال پردازش 2500 گواهینامه مرخصی بیمار در هر ماه با میانگین زمان رسیدگی به چهار دقیقه در هر مورد بود. در طی سه هفته ، آنها یک راه حل را به اجرا درآوردند و 90٪ اتوماسیون فرایند را بدست آوردند. روبات RPA داده ها را از معامله در SAP استخراج می کند ، اطلاعات را در سیستم های مشتری درج می کند و آن را چاپ می کند. ارائه دهنده خدمات HR طی شش ماه به سرمایه گذاری بازده دست یافت و میزان خطا به 0٪ ، تلاش دستی به 5٪ و زمان پردازش 80٪ کاهش یافت.

 

تلاش خود را در دفتر کار کاهش دهید

یک خرده فروش جهانی برای تأیید صحت اطلاعات بسته شدن برای هر یک از ثبت های خود در صدها فروشگاه ، از گزارشات اختتامیه فروشگاه خود استفاده می کرد. کارمندان فروشگاه برای تهیه این گزارش از یک فرایند دستی و کندی استفاده کردند. فروشگاه با اتوماتیک فرآیند ، کارکنان خود را آزاد کرد تا هم اکنون بر فعالیت های محور بیشتر مشتری متمرکز شوند. روبات های RPA اکنون گزارش های اختتامیه را به یک سرور منتقل می کنند ، سپس اطلاعات مورد نیاز برای گزارش های اختتامیه فروشگاه را می خوانند و ادغام می کنند.

 

بهبود خدمات به مشتری در دفتر جلو

یک شرکت بیمه اعتبار تجاری با بیش از 50،000 مشتری در سراسر جهان فرآیند کارشناسی نامه درخواست اعتبار اعتبار را به طور خودکار انجام داد. کارفرمایان قبلاً اطلاعات را از طریق منابع داخلی (Risk & Policy) گرفته تا منابع خارجی (سایت مشتری ، Google News) به صورت دستی جمع می کردند. آنها با حزب جمهوری اسلامی ، 2440 ساعت کار انسان را در هر ماه صرفه جویی می کردند. اکنون کارمندان از آن زمان برای کار مستقیم با مشتریان استفاده می کنند.

از شرکت های نرم افزار رباتیک در ایران شرکت بهسازان مجازی فناوری امارد میباشد که با نرم افزار کاربر مجازی کار هارا رباتیک میکند، نرم افزار کاربر مجازی از بهترین نوع نرم افزار های RPA در ایران میباشد.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

  • احسان باباحسین پور
  • ۰
  • ۰

1. علاقه کاربر به موضوع پست شما
الگوریتم جدید اینستاگرام، برای نمایش پست‌ها در فید نیز مانند اکسپلور، به علاقه کاربران توجه می‌کند. به‌طور مثال اگر در یک‌روز و با انتشار یک پست ورزشی، تعدادی کاربر را به پیج خود جذب کرده‌اید، اما از روز بعد پست‌های غیر مرتبط به ورزش منتشر می‌کنید، احتمالاً نباید امید به نمایش پست‌هایتان در فید این کاربرها را باشید.

اینستاگرام برای هر کاربر پست‌هایی را به نمایش در می‌آورد که به علاقه او نزدیک باشد. زمانی که کاربر شما دائماً به دنبال محتوای ورزشی، فوتبالی و غیره باشد، احتمالاً محتوای شما در مورد ترفندهای خانه‌داری برای او جذاب نیست و الگوریتم جدید اینستاگرام اولویتی برای نشان دادن آن به این کاربر قائل نمی‌شود.

تشخیص اینکه پست منتشرشده شما برای کاربرانتان جذاب هست یا خیر، با استفاده از قابلیت و تکنولوژی «تشخیص تصویر اینستاگرام» انجام می‌شود. این تکنولوژی مشابه قابلیت فعال در سرویس «تصاویر گوگل» و «شناخت تصویر یوتیوب» است.

2. تعامل کاربر با شما
تعامل کاربر
تعامل کاربر یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت در اینستاگرام است. در ابتدای تغییرات الگوریتمی اینستاگرام و طبق آمار، کاربران 70 درصد از پست‌های درون فید و درعین‌حال 50 درصد از پست دوستان نزدیک خود را از دست می‌دانند؛ اما با افزایش اهمیت تعامل کاربر در الگوریتم جدید، مخاطبان این شبکه اجتماعی می‌توانند بیشتر از قبل پست دوستان خود را مشاهده کنند. این الگوریتم چگونه می‌تواند دوستان نزدیک شما را بشناسد؟

زمانی که شما در فعالیت روزمره اینستاگرامی، با پست و استوری دوستان خود تعامل داشته باشید، برای آن‌ها نظر ارسال کنید، استوری آن‌ها را reply کرده، پست‌هایشان را لایک و حتی برای آن‌ها از طریق دایرکت پیام ارسال کنید، اینستاگرام رابطه میان شما را تشخیص داده و به نمایش پست آن‌ها برای شما و بلعکس در فید، اولویت می‌دهد.

پس از بروز رسانی الگوریتم جدید و افزایش اهمیت تعامل کاربر، مدیران این شرکت مشاهده کرده‌اند که مخاطبان بیش از 90 درصد پست‌های دوستان خود را در فید مشاهده می‌کنند. همین‌طور نشانه مثبت دیگری که از کاربردی بودن این الگوریتم خبر داد، کاهش جستجو کاربران برای پیداکردن پروفایل دوستان و مشاهده دوباره پست‌های آن‌ها بود.

3. تعامل کاربر با محتوا
موضوع تعامل فقط به رفتار کاربران با یکدیگر ختم نمی‌شود. اگر یادتان باشد در اول مقاله گفتیم که الگوریتم اینستاگرام به این صورت عمل می‌کند که پست تازه منتشرشده شما را به 10 درصد از مخاطبانتان نمایش می‌دهد و بعد از آن اگر این افراد با پست شما تعامل مناسبی داشتند، شانس آن را برای نمایش به دیگر افراد نیز افزایش می‌دهد.

تعامل کاربر با محتوامنظور از این تعامل؛

لایک
کامنت
اشتراک گذاری
ذخیره کرده
و...
کاربران نسبت به پست شما است.

4. زمان انتشار پست


هنوز هم، زمان انتشار پست برای الگوریتم اینستاگرام پر‌اهمیت است. احتمالاً پستی که امروز صبح منتشر شده، شانس بیشتری برای نمایش در صدر فید شما دارد تا پستی که دوست صمیمیتان 3 روز قبل در پیج خود منتشر کرده است. پس به هیچ عنوان نمی‌توان موضوع زمان انتشار پست برای رسیدن به صدر فید کاربران را بی اهمیت دانست.

  • احسان باباحسین پور