مونولوگ

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

مالیخولیای محبوب من

 

بهاره رهنما

انتشارات نگاه

چاپ دوم،نود و یک

صد و چهار صفحه

پنج هزار تومان

هشت داستان کوتاه زنانه شامل اردک زرد، چشمهایی که مال توست، فلامینگو، اعترافات یک عشق، عروس شماره دو، باد می آید با بوی تو، مالیخولیای محبوب من، این تابستان فراموشت کردم.

 

دیگر دودی نیست. حالا فقط وسط یک خالی بزرگ و بی رنگ هستم و دیگر آن حس سنگین هم در بدنم وجود ندارد، دست و پاهایم را حس نمی کنم. اما به نظرم می آید تمام بدنم تبدیل شده به یک قلب بزرگ که دارد می تپد و چیزی، شاید همین کلمات از آن می جوشد. راستی گفته بودم بهت که همیشه عاشق دلفین ها بودم و می دانستم که صدای دلفین ها از جایی بالای گوش هایشان در می آید. حالا فکر می کنم شاید صدای من از ته قلبم بیرون می زند.(صفحه هشتاد و چهار، داستان مالیخولیای محبوب من)



monolog.blog.ir

  • ۹۳/۰۲/۲۸
  • احسان باباحسین پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی